|הבלוג שלנו

שיווק דיגיטלי לגני אירועים

ישראל היא מדינה חמה ושטופת שמש ברוב ימות השנה ולכן זוגות רבים מעדיפים להתחתן בגן אירועים רחב ידיים. בישראל קיימים מאות גני אירועים, מפוארים ומושקעים, שמתחרים ביניהם על לב הזוגות.

הזוגות מצידם, כבר לא מכתתים רגליים כמו פעם בין הגנים השונים, אלא מתחילים את החיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות. שם, ממש כמו בחיים, הרושם הראשוני הוא הקובע והדרך לליבם עוברת, איך לא, במדיה הדיגיטלית שאותה הם צורכים.

אנחנו בקליינטורה מתמחים ומכירים את ענף גני האירועים כבר למעלה מ-20 שנה וכבר ליווינו והקמנו יותר מ-100 גני אירועים ומקומות לאירועים, בהצלחה יתרה. כחברה שמקשיבה כל הזמן לדעת הקהל, לרוחות הנושבות בארץ ובעולם ולשינויים התכופים בתחום, הבנו כבר מזמן את מה שגני אירועים רבים מבינים רק עכשיו- על מנת להצליח בתחום הזה, חייבים להבין באותה רמה גם את תחום המדיה הדיגיטלית ואת תחום השיווק הדיגיטלי בפרט.
מיתוג של גן אירועים לא מסתיים בעיצוב המקום או בבחירת השף. מיתוג מודרני של גן אירועים נבנה כבר מרגע החשיפה הראשונה במדיות הדיגיטליות השונות- השפה שבה הוא מדבר, הדרך בה הוא מתאים את הקמפיינים לקהל היעד שלו, הנראות של הדברים והתוכן היצוק בהם.

קרא עוד

שיווק דיגיטלי לחתונות

התחרות האמיתית בין ספקי החתונות מתרחשת במדיה הדיגיטלית ומי שרוצה לנצח, חייב להכיר גם את שוק החתונות ולא פחות מכך, את תחום הדיגיטל.

 

תחום החתונות בישראל מגלגל מיליארדי שקלים בשנה והוא תחום שגדל, מתפתח ומתחדש כל הזמן. הוא מושפע רבות מטרנדים בינלאומיים ונדמה, כי הוא מחפש להמציא את עצמו בכל פעם מחדש.

הרצון של הזוגות להפוך את אירוע החתונה שלהם לאירוע ייחודי ובלתי נשכח, מביא להתחדשות וליצירתיות בלתי נלאית, בקרב הספקים השונים הנוגעים לעולם החתונות. ספק שרוצה להצליח בתחום החתונות, חייב להכיר את התחום על בוריו ולהיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. עליו להבין את צרכי השוק, להיות גמיש מספיק לדרישות השונות והמשתנות ולהיות מסוגל לחדש כל הזמן ולא לקפוא על השמרים.

אבל רק מקצועיות והיכרות עם תחום החתונות, אינה מספיקה! עד לפני מספר שנים, הגיעו הזוגות אל הספקים השונים בעיקר מפה לאוזן, בעקבות פרסום בתקשורת או בביקור בתערוכות וירידים ייעודיים. אולם היום, הגלובליזציה, האינטרנט ובעיקר הרשתות החברתיות, הביאו לכך שההיצע שעומד בפני הזוגות הוא עצום וכמעט אין סופי, מבלי שיצטרכו לצאת מהבית. ברוב המוחלט של המקרים, מתבצע החיפוש אחר ספקי חתונות במדיות הדיגיטליות השונות, כאשר הרשתות החברתיות משמות למעשה ה"מפה לאוזן" החדש.

לכן, על מנת שספק בתחום החתונות יצליח בעידן שלנו, לא מספיק שיהיה לו את הרעיון הטוב ביותר, שיציע את המחיר הטוב ביותר ויעניק את המוצר ואת השירות הטוב ביותר. הוא חייב לשלוט היטב גם בזירה הדיגיטאלית ולהגיע אל קהל היעד שלו באופן ממוקד ונכון, וזו אינה משימה פשוטה כלל וכלל. למעשה, לא פעם אנחנו בחברת קליינטורה, המתמחה בשיווק דיגיטלי לחתונות, מקבלים פניות נואשות מספקים מצוינים ומקוריים, שעומדים על סף סגירה, פשוט כי הם לא הצליחו להגיע לתודעה והזוגות לא שמעו עליהם.

לנו בקליינטורה יש את המומחיות הבלעדית בישראל בתחום שיווק החתונות במדיות דיגיטאליות, שמורכבת מהשילוב המושלם והמוקפד ביותר, בין היכרות רבת שנים עם תחום החתונות והאירועים ובין היכרות מעמיקה ונרחבת בתחום השיווק הדיגיטלי. אנחנו מתעדכנים כל הזמן במה שקורה בכל אחד מהתחומים, מעודכנים בטרנדים ובטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר, קשובים לצרכי השוק ויודעים לקחת את כל המידע ולרקוח ממנו את התמהיל המנצח והאינדיווידואלי לכל ספק ולכל עסק בתחום החתונות, מתוך ידיעה ואמונה שהסנכרון הזה בין שני העולמות הוא המפתח להצלחה!

קרא עוד

שיווק דיגיטלי בשנת 2016, איפה תהיו בשנה הבאה?

שיווק דיגיטלי, פיתוח עסקים

איפה תהיו בשנה הבאה?

                                      ממני אליכם, גיל אשכנזי.

 

נפרדים משנת 2015 וממשיכים ל2016, אין ספק שהשנה האחרונה מסמנת את פריצת הדרך הטכנולוגית של עידן השיווק הדיגיטלי.

ריכזתי עבורכם את השינויים הבולטים במהלך 2015 וגם סיכום ונבואה קצרה לקראת 2016.

אני מאמין שבמאמרי זה תמצאו הרבה תשובות לשאלות שלכם איפה תהיו בשנה הבאה? (העסק שלכם.. לא אתם.. כן?)

שיווק דיגיטלי, מיתוג עסקי, פיתוח עסקי

מה יורד, ומה עולה?

 

ניוזלטר- אאוט. טרגוט רשומות בפייסבוק- אין
 

3-7% בממוצע פותחים את המיילים שאתם שולחים וזה במקרה הטוב, הג'ימייל החמיר את האלגוריתם וכל דבר המכונה ניוזלטר או דואר פרסומי נעלם לו במעמקי הג'אנק.
לעומת זאת, פייסבוק מאפשרת לטרגט ישירות אנשים באמצעות המיילים, ככה שאם יש לכם רשימה גדולה של מיילים המערכת תזהה את הפרופיל ו..בום פרסום ממוקד ישירות לפיד!

 

Sms – אאוט. ושוב פייסבוק – אין

יש לכם אלפי מספרי טלפון.. גם כאן הקץ להודעות.
פייסבוק מאפשרת לכם להעלות את כל מספרי הטלפון ולבצע הצלבה עם עמודי החברים או העסקים! שוב, טרגוט של פרסום מדויק ואפקטיבי פלאים!

אאווט בריין

מערכת ניהול התוכן החדישה המאפשרת לכולנו להגיע לגולשים באתרי תוכן גדולים ולהציע את מרכולתנו, אמנם נדרשת הרבה יצירתיות אבל חבר'ה זה עובד!
באמצעות מערכת שיתוף אאוט בריין עם פורטלים ואתרי תוכן תוכלו להעלות תכנים שימושיים ומענייניים ולהציע ללקוח בדרך מתוחכמת את השירותים שלכם.. שווה שקל הקלקה, לא?

 

גוגל מזניק עסקים קדימה

נגמרו הימים בהם כל אחד משתלט על מילת חיפוש, ימים בהם מקדמים אורגנים מנסים לקדם ביטוי סתמי בגוגל.
החבר'ה בחלונות הגבוהים הבינו שהעסקים הקטנים לא מסוגלים לעמוד במחיר הביד שלהם או הקליק, אז בניגוד לטבעו של העולם המערבי, החליטו שם לעזור לעסקים הקטנים…
מהיום, על ביטויים מסויימים (ביטויים לוקאליים) תוצאות החיפוש שיופיעו מולכם בעת חיפוש בגוגל, יהיו תוצאות אזוריות.. משמע שאם אתם יושבים בבית קפה בתל אביב ורושמים "חנות בגדים", 4 התוצאות הראשונות יהיו ארבעת החנויות הקרובות אליכם ביותר. רק לאחר מכן, יגיעו כל השאר.

יחד עם העובדה הזאת, הימצאות בעמודים הראשונים של גוגל תדרוש מכם תחזוקה ופידבקים מאנשי מקצוע שונים.

 

רה מרקטינג-

המהלך הבלתי מעורער של השיווק (גוגל או פייסבוק)
נגעת נסעת.
פייסבוק מאפשרת לכם לבנות קהל קבוע של מתעניינים במוצר או באתר שלכם.
באמצעות פיקסל מיוחד, תוכלו (דרכנו כן…) לבנות רשימות של שיווק מחדש ולפרסם אליהם ישירות
ושוב.. בום! פרסום ממוקד, באים ללקוחות לתוך האישונים בעיניים.
גוגל מאפשרת לכם לבנות קמפיין שיווק מחדש ולהופיע בכל מקום אליו הגולש.. גולש.
יש יאמרו קצת מציק, אבל כל עוד זה מביא פניות וכסף חי, אני מעדיף לקטלג את זה כאחלה דבר שבעולם! בשבילכם, ובשבילנו המפרסמים.

 

המצאת המאה Lookalike Audience

יאמר לזכותם של פייסבוק, הם לא יודעים מנוחה מה היא.
ישנה אפשרות לשכפל קהלים, ממש ככה.
תראו, למעלה מ4 מיליון נמצאים בפייסבוק, יש לכם פרופיל של 5000 לייקים נניח, אם אפשר לבצע שכפול ע"פ סגמנט וה5000 הופכים ל 200,000 אלף… פייסבוק יחפש עבורכם את הקהל הדומה ובום.. כאילו נפל עליכם כסף מהשמיים.

שיווק דיגיטלי, מיתוג עסקי, פיתוח עסקי

זה לא אני, אם תהיתם..

 

תוכן וידאו דורס את השוק

פחות מלל יותר וידאו.
הגולש הממוצע חסר סבלנות רוצה לקבל את הכל ומהר, שחררו אותו מעמודי תוכן משעממים ומפוצצים באלפי מילים. תנו לו את מה שהוא מבקש: תמונות, וידאו מקורי לא משוכפל ולא תדמיתי, נסו לצלם את הלקוחות שלכם, את הסגירות שלכם, את העסק שלכם בתנוחה כזו או אחרת. תנו לגולשים עניין! פחות לכתוב כמה אתם מעולים (שדרך אגב זה רק אתם יודעים)

 

אורגני אאוט (חצי לא לגמרי) השבחת מוניטין אין

תמשיכו לקדם.. אבל תרחיבו את התזכורים החיוביים שלכם, קליינטורה מבצעת השבחת מוניטין זה 5 שנים, מגדילים באופן ניכר את התזכורים של המותג ברשת.. נכון אורגני חשוב, אבל התחרות כ"כ קשה שזה כבר לחשוב לא כתבות אלא יצירת תוכן שמעניק משמעות ובידול.

 

ומה ב2016???

 
הולך להיות יותר קשה, עלויות השיווק גדלות בסדרה הנדסית גבוהה, התוכן הוא המלך אבל נדרשת כל הזמן עבודה יצירתית, הווידאו יוביל את התוכן והעולם השיווקי יהפוך ראליטי.
התחרות גדלה, מפרסמים זונחים את המדיות לטובת הדיגיטל, מחירי הפרסום ברדיו טלוויזה עיתונות שלטי חוצות בצניחה ואולי תגיע איזה בועה בהמשך והעולם יחזור לקדמותו.
עליכם להיות סבלניים, לתכנן תקציבי שיווק גדולים יותר, לבחור במשרדי שיווק בעלות יכולת מוכחת להצלחה, להבין שאין זול ושהעולם מלא גם בחאפרים לצד הטובים, להבין שאין יקר יש תוצאות.

מה שיפה בכל העניין שהכל מדיד, תוכלו בכל רגע נתון להבין איפה הכסף והלקוחות.

 

שיווק דיגיטלי, מיתוג עסקי, פיתוח עסקי

אחרי שתחגגו, מה תטרגטו?

 

 

בהצלחה!

גיל אשכנזי- מנכ"ל חברת קליינטורה.

שיווק דיגיטלי, מיתוג עסקי, פיתוח עסקי

 בונים עסקים, יוצרים ביזנס.

קרא עוד

שיווק דיגיטלי – הידע שלנו יצמיח לארנק שלכם כרס

מהו שיווק דיגיטלי ואיך זה עובד? האם קידום אתרים בגוגל טוב יותר עבורך מאשר שיווק בפייסבוק?

הסוד נמצא בפרטים הקטנים, הישארו עמנו.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי תמיד הייתה כה חזקה והוכיחה כי מדובר בשיטה אפקטיבית יותר
עבור בעלי עסקים. אם שאלתם את עצמכם מדוע,
התשובה לכך היא כי מדובר בקידום אתרים המבוסס על תוצאות בלבד.

שיווק בפייסבוק לעומת קידום אתרים בגוגל יכול לתת פתרון טוב עבור בעלי עסקים
אשר מעוניינים לכוון ישירות אל קהל היעד הפוטנציאלי ולהפוך אותם מקהל ממוקד בפייסבוק
אל לקוחות מן המניין.

קידום אתרים אינו רק עוד ביטוי המהווה פתרון לתוצאות טובות יותר במנוע החיפוש.
כיום מדובר באסטרטגיית שיווק דיגיטלי של ממש המאפשרת שליטה ברמה גבוהה
במספר זירות ברשת בו זמנית אשר יוכלו לקדם ולמנף את העסק שלך בצורה הטובה ביותר.

קידום אתרים בגוגל לעומת שיווק דיגיטלי או שיווק בפייסבוק – מה עדיף?

לכל עסק יכולה להיות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי שונה אשר תאפיין בצורה הטובה ביותר את סוג העסק שלו.
כך למשל ישנם סוגי עסקים אשר פתרון של קידום אתרים בגוגל – קידום אורגני יכול להיות הטוב ביותר עבורם.

במקרים אחרים ייתכן כי דווקא מיקוד בשיווק בפייסבוק יכול להביא תוצאות ממוקדות יותר
ואף במחיר אטרקטיבי יותר.

פרסום מבוסס תוצאות מתאים עבור כל בעלי העסקים אשר מעוניינים לנצל יותר מתקציב הפרסום שלהם.
בדור הפייסבוק והרשתות החברתיות אין סיבה שלא תהיו נוכחים גם אתם,
ובדיוק לשם כך נוכחות דיגיטלית של העסק שלכם חשובה במספר זירות פרסום אלו
אשר יכולות לקדם אתכם ולמשוך אל העסק שלכם אך ורק את מי שבאמת מחפש אתכם
או את קהל היעד הפוטנציאלי הקרוב ביותר לתחומי העניין שבית העסק שלכם מעוניין להציע לו.

שיווק דיגיטלי הוא כח, ואם יודעים איך להשתמש נכון בבניית מיתוג עסקי בשילוב של הרשתות החברתיות ומנוע החיפוש – ק

ידום אתרים בגוגל או קידום אורגני יכול להביא את העסק שלך לתוצאות גבוהות יותר – כאלו שתמיד חלמת לקבל.

קרא עוד

חושב לעבור משכיר לעצמאי? הנה כמה טיפים לפני

הסבה משכיר לעצמאי- מדוע מוטב להיעזר בייעוץ עסקי

 

הבחירה להפסיק לעבוד כשכיר, לעבור הסבה מקצועית ולפתוח עסק עצמאי היא צעד משמעותי בחיים.
ייעוץ עסקי יכול לסייע לך לעשות את השינוי הזה בצורה יותר קלה ומוצלחת.

 

בחירה בהסבה מקצועית

קריירה, או החיים המקצועיים שלנו, הם הרבה מעבר לאמצעי להרוויח כסף- הם אמצעי למימוש והגשמה עצמית.

העיסוק המקצועי שלנו זה מה שיקבע במידה גדולה האם נקום בבוקר עם תסכול או מוטיבציה וחדוות עשייה;
זה מה שיקבע אם נביט אחורנית בתחושת החמצה או סיפוק עצמי
ותחושה שמיצינו את הפוטנציאל שלנו וחיינו את החיים במלואם.
בחירת מקצוע נעשית לרוב בגיל צעיר, לפעמים זאת בחירה מדויקת,
אך פעמים רבות קורה שבשלב מסוים מרגישים צורך בשינוי ובוחרים לעשות הסבה מקצועית.
גם אם הבחירה הראשונית היתה מתאימה לתחילת הדרך,
עם השנים אנחנו משתנים ורוצים להתפתח לכיוונים שונים.
אך גם אם הרצון לשינוי קיים, לא תמיד פשוט לעשות את הצעד הזה-
כל שינוי משמעותי בחיים יכול להיות מלווה בחששות ובקשיי הסתגלות.
האתגר גדול אף יותר כאשר מדובר בהסבה מקצועית משכיר לעצמאי.
זהו שינוי משמעותי, בעיקר אם מדובר לא רק בעבודה כפרילנסר, אלא בפתיחת עסק משלך.
אתה הופך להיות "אדון לעצמך", אך לחופש הזה יש גם מחיר- יותר אחראיות מוטלת על הכתפיים שלך,
כולל לקיחת סיכונים כספיים.
צריך להבהיר שלא לכולם זה מתאים- רבים יעדיפו מקום עבודה שמעניק יציבות ומשכורת קבועה מובטחת בסוף החודש.
על מנת להפוך לבעל עסק נדרשות ממך תכונות אופי מסוימות-
יוזמה,
יחסי אנוש טובים,
יכולת עמידה בתנאי לחץ,
נכונות להתמודד עם חוסר ודאות
סיכונים כלכליים
ועוד.

עם זאת, פתיחת עסק יכולה להיות עבור רבים הזדמנות להגשים חלום.

ייעוץ עסקי- אתם לא לבד

לא פשוט לפתוח עסק בשוק התחרותי של ימינו.

לפני ש"קופצים למים", כדאי שתהיו מודעים לעוצמות ולחולשות שלכם.

למשל, יכול להיות שאתה בשלן מעולה, אבל זה עדיין לא אומר שאתה יודע כיצד לנהל מסעדה.

אפשרות אחת היא למצוא שותף/ה לעסק אשר משלים אותך באיכויות שלו.

חשוב לזכור שיש גם חברות שמתמחות בייעוץ עסקי לעסקים קטנים ולחברות בינוניות והם יכולים ללוות אותך החל מהצעדים הראשוניים אל תוך העולם העסקי המורכב.
חברות אלו מעניקות שירותים שונים-
סיוע בהכנה של תכנית עסקית, בחירת אסטרטגיה שיווקית, ניהול תזרים המזומנים בעסק,
סיוע בגיוס אשראי בנקאי ועוד.
פתיחת עסק מתחילה ברעיון מוצלח, אך לא נגמרת בכך.
בימינו לא מספיק לפתח מוצר מוצלח, צריך גם לדעת כיצד לשווק אותו, להגדיר את קהל היעד, להשיג מימון לפתיחת העסק, לבנות תקציב ולעמוד בו ועוד…
ניהול עסק היא דבר מורכב, וחלק גדול מהעסקים הקטנים שנפתחים נסגרים כמה שנים לאחר הקמתם.
לא פשוט לעמוד בתחרות מול תאגידים גדולים, שיכולים להציע מוצרים זולים בזכות צמצום בהוצאות הייצור שלהם- למשל ניצול עובדים במדינות "עולם שלישי".
הציבור בארץ לא תמיד מודע להשלכות של הבחירות הצרכניות שלו, ולחשיבות של תמיכה בעסקים קטנים ומקומיים.
אם קפצתם למים העמוקים בלי לדעת לשחות- אתם עלולים לטבוע.
במקרה כזה, יועץ עסקי דומה במהותו למורה לשחייה. ואם אתם כן יודעים לשחות- המורה  ילמד אותכם לשפר את הסגנון ולהתקדם מהר יותר-
כלומר, בזכות הייעוץ העסקי תוכלו ליעל את העסק ולהגדיל את הרווחים שלו.

קרא עוד

חתונה דקה 90

חתונה  דקה 90-

יש לכם אומץ? רוצים להתחיל את החיים בצורה חיובית? לא רוצים להתעסק עם כל הבלאגן והריצות?

ובכן, כנראה שכבר מצאתם את הפתרון.

 

חברת קליינטורה, גיל אשכנזי, מציעה לכם גישה לתאריכים המשתלמים ביותר! בשבילכם, ובשביל ספקי החתונה.

אם אתם מעוניינים לקיים חתונה בתנאים גמישים, רוצים לשלם פחות ולקבל מעולה, הפתרון הזה הוא בדיוק בשבילכם.

 

חתונה דקה 90- למי זה כדאי?

 

חתונה בדקה ה90 היא הפתרון האידיאלי במצב בו נמצא שוק החתונות בשלבים האלו.

עם היצע כלכך גדול, חלומות כלכך גדולים של מאורסות תמימות והרבה מאוד טרנדים שרוכבים על הכרכרה,

אי אפשר שלא לפזול לכיוון האופציה המשתלמת והנוחה הזו.

 

ארגון חתונה בדקה ה90-

לא כל אחד יכול להרים את הכפפה ולהרכיב לכם את האולם המצויין, האוכל הטעים והדיג'יי המפציץ,

אז איך עושים את זה? ועוד בדקה ה90?

חברתנו מחזיקה בקשרים הדוקים עם מיטב העוסקים בתחום האירועים,

החל מצלמים, מפרסמים, אולמות וגני אירועים ועוד רבים וטובים,

היתרון הזה הוא שלנו, ואין לנו כלכך מה לעשות איתו..

עד שאתם נכנסים לתמונה, וכל הטוב הזה הופך להיות שלכם!

דאגו לחתונה בדקה ה90 שלכם כבר עכשיו! 03-5530330

 

אל תחכו יותר מדי, ותשתדלו להיות זריזים ופרקטיים- רגע האמת הגיע,

עוד מעט תקומו אחרי היום הגדול ותראו שאין יותר מדי מה לעשות עם אלבומי החתונה ושאר השטיקים והשמיקים שמפזרים עליכם לכל עבר.

קידוש אהבתכם נמצא בתוככם, והאוהבים שלכם יאהבו אתכם בכל מצב.

 

 

ישראל 2015. העולם 2015, הכל מהר, זריז, עכשיו, מיידי!

וסמכו על אדם שיודע, זה לא שונה גם בעולם החתונות.

למעלה מ700 גני אירועים אולמות ומקומות לאירועים פועלים בישראל , 5,000 נותני שרות, כל אלו חלקים בפסיפס אכזרי של תחרות בלתי פוסקת.

טרנד הדקה ה90 התפתח בעקבות מגמת התחרות ובעקבות השינוי בהנהגות הצרכנית החכמה שנוצרה במדינת ישראל.

למה לחכות עוד חודשים רבים, אם יש כזו אופציה?

למה לא להתחתן כמו זוג אוהבים פשוט, ולהנות אחד מהשנייה כמה שיותר בתקופה הזו,

במקום להתעסק בהכנות מטורפות שרק מעיבות על הנשמה.

אכן הטרנד תופס תאוצה, הוא הופך להיות חלק מרכישה צרכנית מובהקת בענף החתונות הישראלי.

 

שיהיה המון מזל טוב!

לארגון חתונה בדקה ה90 לחצו כאן!

או חייגו עכשיו 03-5530330

ובקשו חתונה בדקה ה90!

 

קרא עוד

מיתוג עסקי- מה זה? ולמה חשוב להשקיע בזה?

מיתוג עסקי – לגרום לאנשים להקשיב לך

08/12/2015 ע"י נבו תירם

נתחיל בסיפור קצר…

בתקופת מליון לפני הספירה (לא באמת חשוב הזמן) הייתה ממלכה,

ובאותה עת, התחיל העם לפתח לעצמו מן חיבה לכובע מסוג מסוים,

כך שלאט לאט ראשיהם של תושבי הממלכה החלו להתהדר בכובע הזה.

הכל היה טוב ויפה, אבל המלך, לא אהב את הכובע הזה, וביקש לא לשים אותו.

התושבים כמובן ענו בחיוב, אבל לאט לאט החלו להחזיר את הכובע הנחשק לראשיהם.

המלך עמד בפני דילמה, הוא לא יכול להרוג אף אחד בגלל ששם כובע על הראש (לא נעים..)

אז הוא מצא פתרון:

המלך ציווה על כל הזונות בממלכה לחבוש את הכובע המדובר על ראשיהם, כל יום, כל היום.

חידה: כמה תושבים לדעתכם המשיכו ללכת עם הכובע הזה?

הפכו את הדף כדי לקרוא את התשובה: (0)

המלך בעצם גרם למיתוג של הכובע הזה, להיות שלילי.

ובכך, גרם לאנשים לא לרצות בעצמם שום קשר לכובע.

חשוב לזכור, מיתוג הוא עניין פסיכולוגי, והוא עניין שהולך יד ביד עם זמן וסבלנות,

הוא לא קורה ברגע, אבל הוא קורה כל רגע מסביבנו.. לא תמיד בידיעתנו (בפרסומות וכו' כמובן, אבל לא רק)

זה לא הכובע של הזונות.. אבל אחלה כובע, לא? :)

זה לא הכובע של הזונות.. אבל אחלה כובע, לא? :)

מיתוג עסקים בעידן המודרני

אנשים רבים מעדיפים להפסיק לעבוד כשכירים ומקימים עסק עצמאי העוסק בתחום שבו הם טובים או אפילו מצטיינים.

כאשר אדם מסוים נמצא בתחילת הדרך עומדות בפניו לא מעט משימות על מנת לבסס את העסק,

השם שלו, המוניטין שלו ובו בעת גם לחשוב על מיתוג עסקי עבור העסק המתהווה (ושלא נדבר על הוצאות והכנסות)

זה המקום לציין שעסק יכול גם להצליח ללא המיתוג העסקי אך תהיה זו משימה קשה פי כמה,

ומבחינה סטטיסטית, זה לא יהיה צעד חכם לעשות (לא להשתמש במיתוג)

המיתוג יהיה ההרגשה, ההוויה, הרגש שהלקוחות שלך ירצו לחזור ולהרגיש

רוב רובם (אני כמעט בטוח שכולן, אבל זה יומרני מדי לכתוב את זה כאן) של הקניות אותם מבצע הצרכן הממוצע,

מגיעות כמעט רק מרגש. האם אתם מבינים את המשמעות של זה? אני מקווה שלא..

כי אז אני ארגיש פחות מיוחד.. אבל מעיניים של פרסומאי, אני יכול לומר שזוהי תובנה ענקית, ולגמרי הגיונית.

לדוגמה:

נניח שהחלטתי להתחיל להתאמן בחדר כושר מקומי,

והחלטתי לקנות חולצה של חברת ספורט מובילה,

שיורדים לעומק, אפשר להיווכח שסיבות הקנייה הינן:

  • 30% שיהיה לי נוח – סיבה הגיונית לגמרי
  • 30%- עבור תחושת השייכות עם הסביבה בזמן שאתאמן – סיבה רגשית לגמרי
  • ועוד 40% היא נטו כי החלטתי להתחיל להתאמן. ואני רוצה לשייך את עצמי ולהזדהות עם הקהל שמתאמן.

(חשוב לי לציין שאני לא פסיכולוג, והמידע הזה נכון לגבי הצרכן הממוצע ולא לגבי כל אחד. מחקרים הוכיחו, ככה העולם עובד^)

אז אם הם יזרמו על חברת ספורט מסויימת אני זורם איתם גם!

אם הם שותים אבקות חלבון או כל דבר אחר,

האינסטינקט הפסיכולוגי הראשוני שלי יהיה לעקוב אחריהם.

עכשיו תגידו לי אתם, חברת ספורט שתרצה למתג את עצמה באופן מסויים,

באיזה מיתוג עסקי היא תבחר?

תחשבו על זה.. במקרה וזה באמת מעניין אתכם. (התשובה קלה, ומופיעה בפריים טיים ערוץ 2 כל עשר דקות בערך)

מיתוג עסקי מצליח

כמה מילים ממני אליכם

הדבר היחיד שאני יכול לומר לבחור העצמאי המתחיל/המתקדם לא משנה..

מיתוג עסקי היא תכנית לטווח ארוך,

מיתוג עסקי היא תעודת הביטוח שלך שצרכנים שמזדהים עם המיתוג אליו אתה משתייך יהיו איתך תמיד (בתקווה שאתה מספק שירותים טובים כמובן)

אל תצא לדרך בלעדיו, בדיוק כמו שאתה לא יוצא לקניות בלי הפלאפון ארנק מפתחות שלך.. זה אותו משקל! (ובשורה הזאת אני רציני)

אל תגידו שתו לי לקחו לי.. תעזרו באיש מקצוע, תעזרו בגיל אשכנזי, תעזרו בקליינטורה

מלאו את הפרטים שלכם ותנו למקצוענים ביותר בתחום (באחריות) לעשות עבורכם את החשיבה והפעולות.

מחכים לכם במשרדים מלא מלא מוחות מבריקים!

מלאו את הפרטים:

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

נושא

תוכן ההודעה

Input this code: captcha

קרא עוד

חברת קליינטורה תנהל את מערך השיווק והמוניטין של אולם אירועים הרמוזו במודיעין

ניהול מערך השיווק והמוניטין של אולם אירועים הרמוזו במודיעין

אנו שמחים לבשר כי בקרוב קליינטורה תנהל את מערך השיווק והמוניטין של אולם אירועים הרמוזו במודיעין. החל מחודש יוני 15 קליינטורה בראשות גיל אשכנזי, תנהל את מערך השיווק והשבחת המוניטין של מתחם האירועים הרמוזו. המתחם הוקם לפני כשנה וחצי, ומעמיד סטנדרטים חדשים לשאר גני האירועים באזור. בשל הרגשת האירוח והאירועים המושקעים והנוצצים, זהו אולם שמאמין ביוקרה וסגנון והולך איתה עד הסוף. חברת קליינטורה נבחרה להעצים את הפעילות השיווקית של המקום ולהשביח את המוניטין על מנת להגדיל באופן ניכר את המודעות של המקום ואיך נגיד.. את העבודה של רואה החשבון בסוף החודש.. במסגרת השירותים תעניק חברת קליינטורה שרותים של שיווק דיגיטלי על בסיס " שיווק ממוקד לקוח" , טיפול בנושא המכירות והדרכות , שיפור חווית לקוח במקום ועוד שירותים מקצועיים שוטפים. בניית נכסים דיגיטליים, אתר אינטרנט ורשתות חברתיות, וכן תנהל את המדיות השונות בתחום הדיגיטל והעיתונות.

לאתר אולם האירועים הרמוזו

קליינטורה – צוות יצירתי ומקצועי

חברת קליינטורה, בראשות גיל אשכנזי, הינה חברה המעסיקה צוות יצירתי ומקצועי מאוד בתחום המיתוג העסקי. הצוות מעניק מגוון רחב של שירותים לכלל לקוחות החברה כמו מיתוג עסקי, פיתוח עסקי, שירותי שיווק ומיתוג באינטרנט, ניהול קשרי לקוחות, ניהול מוניטין, השבחת עסקים ועוד. אולם האירועים הרמוזו במודיעין, השואף להגיע אל הטופ של אולמות האירועים, בחר בחברת קליינטורה לניהול מערך השיווק והמוניטין של האולם תוך ידיעה ברורה כי הניסיון והמקצועיות של הצוות הם אלו שיסייעו לו בהגשמת החזון בצורה הטובה ביותר.

 

התאמה אישית לאופי העסק

אחד הנושאים עליו מקפידים בחברת קליינטורה הוא התאמה אישית של השירותים השונים לאופי העסק. שום שירות שאנו מעניקים לעסק אחד, לא דומה לשירות שאנו מעניקים לעסק אחר בתחום. כך, אנו מבטיחים כי כל עסק יקבל את מגוון השירותים המתאימים לו בצורה הטובה ביותר, שירותים אשר יסייעו לו למקסם את הפוטנציאל ולהפוך את בית העסק ליציב יותר, מצליח יותר ובעל מוניטין חיובי מאוד בשוק, דבר אשר מביא את העסק למיצוי הפוטנציאל שלו ופיתוח נכון שלו בכל פעם מחדש.

קרא עוד

קליינטורה תנהל את מיתוג הקפטריות של Levi"s קפה

מיתוג הקפטריות של Levi"s קפה ע"י חברת קליינטורה

קליינטורה הוקמה על ידי גיל אשכנזי, תבצע את מיתוג הקפטריות של משפחת לוי ,תחת השם Levi"s קפה. רשת הקפטריות ממוקמות במכללות: רמת גן, רעננה, סמינר הקיבוצים ומיועדות לסטודנטים בשעות היום והערב . המיתוג יכלול עיצוב לוגו השראתי ומיתוג מוצרים : כוסות ,עמדות ,מפיות ,שילוט והכוונה , עיצוב תפריטים ועוד..

 

התאמת המיתוג לחזון העסקי של המשפחה

משפחת לוי, בעלי רשת הקפיטריות Levi"s קפה, הינה משפחה בעלת חזון מוגדר ומוסדר. אנו בקליינטורה רק עוקבים אחר החזון שלהם, ועושים את המיטב בכדי להגשים אותו על הצד הטוב ביותר. המיתוג של כלל המוצרים ברשת בתי הקפה יבוצע תוך כדי עבודה עם מגוון רחב של אנשי מקצוע מומחים מהצוות שלנו, אנשי פרסום ומיתוג, מעצבים, סוקרי דעת קהל ועוד. העבודה המשותפת של הצוות היא זו שמצליחה להביא את המיתוג להצלחה גבוהה ותצליח להתאים את המיתוג אל החזון של המשפחה, אל האופי של רשת בתי הקפה ואל קהל היעד הפוטנציאלי של הרשת.

החשיבות הגדולה של מיתוג נכון

אחד הנושאים החשובים ביותר ברשתות של מסעדות ובתי קפה הוא המיתוג. מיתוג נכון של הרשת ומיתוג של המוצרים השונים ברשת, יסייעו למיצוב הרשת בשוק ולהתמודדות טובה יותר שלה אל מול כלל המתחרים השונים. כמובן, בכדי להגיע למיתוג נכון ומקצועי, הצוות של חברת קליינטורה מבצע עבודות רבות כמו סקירת קהל היעד, סקירת המתחרים, הגדרת החזון העסקי בצורה מקצועית, הגדרה של אופי הרשת ועוד. כל העבודות הללו, המבוצעות עוד לפני תחילת העיצוב, מבטיחות כי המיתוג כולו יתאים לעסק בצורה מושלמת ויסייע למשפחה להתמודד היטב בשוק המזון הרווי במתחרים גדולים.

קליינטורה – הבחירה הנכונה

חברת קליינטורה, בראשות גיל אשכנזי, הינה חברה ותיקה מאוד בשוק. גיל אשכנזי עצמו הינו בעל ניסיון של למעלה מ20 שנה בניהול מכירות, פיתוח עסקי, תכנון אסטרטגי לעסקים ועוד והחברה ברשותו העניקה, ומעניקה, שירותים לעסקים המובילים את המשק בישראל. לכן, עבור בעלי רשת Levi"s קפה הבחירה בחברת קליינטורה לביצוע המיתוג של המותג הייתה בחירה ברורה מראש, ללא כל שאלה.

קליינטורה

חברת קליינטורה – שיווק דיגיטלית 

קרא עוד

חברת קליינטורה גודלת

חברת קליינטורה תבנה את הייצוג של חברת עיצוב פלוס בזירה הדיגיטלית

חברת קליינטורה גיל אשכנזי ממשיכה להתרחב, החברה נבחרה לבנות את אתר האינטרנט של המותג עיצוב פלוס בבעלותו של דדי בציר . עיצוב פלוס עוסקת בין היתר בניהול פרויקטים כולל למשפחות ופרטיים המעוניינים להפטר מהאחריות על עיצוב הבית ושיפוצו ולהעבירו לידיים מקצועיות . על ידי כך יוכלו הלקוחות להנות מזווית עיצובית מקצועית מתקדמת ולחסוך עשרות אלפי ₪ , זמן רב וכמובן לחץ וחוסר סדר שכלכך נפוץ בקרב משפצים. דדי בציר עוסק בתחום העיצוב לבית מזה עשור , ניהל את מגזיני העיצוב נישה וdo , ניהל את הסניף המרכזי של זהבי עצמון בראשון לציון, את נגב קרמיקה ברעננה ולאחרונה שימש כפרוייקטור של המותג "אלוני" מול קבלנים. לאתר החברה http://itzoovplus.co.il/

הקמת אתר מקצועי – עבודה של מומחים

כיום רבים סבורים כי הקמת אתר אינטרנט זו למעשה עבודה פשוטה וכל אחד יכול לבצע אותה, אך זו טעות גדולה. הקמה של אתר אינטרנט היא לא רק החלק הטכני של הנושא אלא היא למעשה הקמה של מוצר אשר ייצג את החברה במקום הפעיל ביותר כיום – רשת האינטרנט. לכן, חשוב מאוד לבצע עבודה מקצועית, לסקור היטב את השוק ואת קהל היעד, להתאים את מבנה האתר לאופי הגולשים, את העיצוב למיתוג הכללי של העסק ועוד. זו הסיבה לכך שחברת עיצוב פלוס בחרה בנו, צוות קליינטורה, לנהל עבורם את כל התהליך של הקמת אתר האינטרנט, תהליך שיסייע לחברה למצב את עצמה בצורה טובה יותר בשוק ולגייס לקוחות חדשים באופן נכון ויעיל.

התאמה מלאה לדרישות הלקוח וחזונו

אנו בחברת קליינטורה מקפידים לשמוע גם את הלקוח ולהתאים את העבודה שאנו מבצעים לדרישות שלו ולחזון שלו. פגישות, הצלחות הצלחות הצלחות, מעקב אחר הנושאים הפחות נעימים בעסק וטיפול גם בהם באופן נקודתי. מאחורי כל פעולה שאנו מבצעים עומדת מחשבה עמוקה אותה אנו מסבירים ללקוח בכדי שיבין את ההיגיון ויבין את ההתאמה של אותה פעולה לרצונות והשאיפות שלו. אנו לא מכריחים את הלקוח לפנות לסגנון עיצוב שהוא כלל לא מתחבר אליו, או למוצר שונה לחלוטין מזה שהוא רצה, אלא מתאימים את הרצוי למצוי בעזרת תכנון נכון, חשיבה יצירתית ומקצועית ועבודה עם צוות מומחים בעלי ניסיון רב בתחום.

קרא עוד